sobota 22. listopadu 2014

Malý úlet v Yves Rocher..

Ahojte!!
Pomaloučku ale jistě se nám blíží Vánoce!! :))  A já už konečně začínám nakupovat. Myslela jsem si, že tento rok to nezvládnu vymyslet,ale už se to "rýsuje".
Zaskočila jsem si nakouknout do Yves Rocher jenom očuchat vánoční edici, ale zvrhlo se to v nákupní horečku. :D Ale utěšuji se faktem, že jsem koupila alespoň pár dárečků.

Pro mou maminku mám naplánovaný jeden hlavní dárek, ale koupila jsem jí i dvě maličkosti. Koupila jsem jí velké balení sprchového gelu z vánoční edice - vůni hruška v karamelu. Ta vůně je naprosto dokonalá, nejraději bych jí koupila balíček,ale ona vše nevyužije. Minulé Vánoce jsem jí nechala uvázat balíček jedné celé edice (kakao a malina) a polovinu ani nespotřebovala, tudíž jsem tento rok koupila náhodně. Jako druhý produkt jsem jí koupila krém na ruce s vůní kakaa a pomeranče. Musím se přiznat, že jsem ještě koupila toaletní vodu hrušku v karamelu,ale tu jsem zabavila. :D Ta vůně mě přemluvila,.. :)) Možná ještě zajdu koupit i pro ni, ale to se ještě uvidí. 


Pro mého tatínka jsem zvolila parfém. Je to vlastně toaletní voda, ale výdrží je jako parfém. Je to hezká kořeněná vůně a snad jsem vybrala dobře. Jmenuje se Ambre Noir ( Of. pop. Vůně, která spojuje intenzivní a dřevité tóny pačuli a vetiveru podtržené smyslností bobu tonka. V srdci této vůně tepou jemné nóty cedru a levandule, které dodávají této vůni prvky elegance.).
Minulý rok jsem koupila bratrovi vůni Hoggar a je naprosto spokojený. Vůně je dokonalá a na jeho velkou spotřebu je až s podivem, že má ještě polovinu balení. :) 


A nakonec pro sebe (jak jinak :D ) jsem ukořistila balzám na rty, krém na velmi suchou pokožku a řasenku Sexy Pulp. Je to moje už třetí balení. Tato řasenka dělá mé řasy naprosto dokonalými, ale to vám ještě řeknu v článku o dvou milovaných řasenkách. 


Ceny jsem nepsala, protože každý si to může najít na e-shopu, ale také protože jsem měla slevovou narozeninovou kartičku (takže jsem ušetřila plno penízků :) ). 

Mějte krásnou sobotu :)

1 komentář: